چاپ کردن این صفحه

 مشاوره حقوقی تلفنی


یکی از روش های آسان با کمترین هزینه، که باعث صرفه جویی در زمان هم میشود مشاوره حقوقی تلفنی می باشد. گاهی ممکن است نیاز آنی و مبرم به مشاوره حقوقی داشته باشیم اما به هر دلیلی نتوانیم از خانه و یا محل کار خود خارج شویم و یا حوصله تردد در شهر پر ترافیک و هزینه های گزاف حمل و نقل را نداشته باشیم در این زمان بهترین انتخاب مشاوره حقوقی تلفنی خواهد بود که دقیقا همان کیفیت مشاوره حضوری را دارد اما با هزینه ای به مراتب کمتر از مشاوره حقوقی حضوری. با مشاوره حقوقی تلفنی در واقع زمان و هزینه خود را مدیریت می کنید. با مشاوره حقوقی تلفنی بدون صرف زمان بیشتر برای رفت و امد و ماندن در ترافیک شهری ، مشکلات و یا سوالات حقوقی خود را با وکیل پایه یک دادگستری مطرح کرده و مشکل حقوقی خود را حل کنید و این بسیار ارزشمند است. وکیل پایه یک دادگستری با ارائه مشاوره حقوقی تلفنی پاسخگوی تمامی سوالات در زمینه های حقوقی ، دعاوی کیفری ، دعاوی ملکی , دعاوی خانواده می باشد.در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک خانم مشاوره حقوقی رایگان در حد یک سوال داده می شود اما با توجه به حساسیت امور حقوقی پاسخ به یک سوال حقوقی راهگشای مشکلات مراجعین نمی باشد مشاوره حقوقی تلفنی مستلزم توضیحات کامل از طرف تماس گیرنده می باشد تا وکیل با بررسی کامل زوایای مختلف پرونده بهترین راهکار حقوقی را ارائه دهد.

در این دفتر وکالت مشاوره حقوقی تلفنی فقط توسط وکیل خانم باتجربه صورت می گیرد پس با خیالی آسوده با شماره های مندرج در وب سایت حقوقی جهت رزرو مشاوره حقوقی رایگان تماس بگیرید.

مراجعین موظف هستند بیش از تماس تلفنی سوالات خود را در یک برگه نوشته تا در هنگام مشاوره سوالی از قلم نیفتد تا از یک مشاوره حقوقی تلفنی کامل نهایت بهره را برده باشند.

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل پایه یک دادگستری باتجربه گام موثری در رسیدن به حقوق از دست رفته می باشد. بهره مندی از علم حقوقی و تجربیات وکیل متخصص از ارزش ویژه و گرانبهایی برخوردار است. انتخاب وکیل باتجربه در کلان شهرها، جهت مشاوره حقوقی تلفنی کاری بس دشوار می باشد، زیرا مراجعین اطلاعات کافی از وکیل مربوطه ندارند تا بتوانند مشکل حقوقی خود را با ایشان در میان گذاشته تا مشاوره حقوقی و یا خدمات حقوقی خود را دریافت نمایند. ما تمامی خواسته های شما را در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک گردهم آورده ایم تا آسوده خاطر، مشکل حقوقی خود را با ما درمیان بگذارید.  

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که امور حقوقی یک امر تخصصی و بسیار حساس می باشد که با کوچکترین خطای نگارشی یا حتی استناد به قوانین غیرمرتبط می تواند صدمات جبران ناپذیری بزند. دقت در انتخاب وکیل باتجربه و متخصص از الزامات حل مشکل حقوقی می باشد. وکیل باید در ارائه مشاوره حقوقی تلفنی با فن بیان بالا و بررسی کامل تمامی زوایای پرونده، بهترین راهکار حقوقی را به شما ارائه دهد.
علم حقوقی مسئله بی اهمیتی نیست که هر شخصی نسبت به آن آگاهی داشته باشد. حقوق امریست تخصصی و بسیار پیچیده که با کوچکترین خطایی می تواند آسیب های فراوانی را به فرد متحمل کند. بهتر است در مواجه با مشکلات حقوقی از مشاوره حقوقی تلفنی یک وکیل دادگستری بهره مند شد.  وکیل دادگستری به تمامی مشکلات حقوقی اشراف کامل دارد.  و به افرادی که با مشکلات حقوقی مواجه هستند کمک می کند تا در راستای احقاق حق خود گام مثمرثمری بردارند. پس بدون علم حقوقی و مشاوره حقوقی با یک وکیل گام برداشتن در پروسه حقوقی پرونده با افزایش مشکل و شکست در پرونده برابر خواهد بود. هزینه مشاوره حقوقی مساویست با حل مشکلات حقوقی افراد تا از هرگونه ضرری جلوگیری کنند. نتیجه می گیریم این امر ضروری را جدی بگیرید. مهم نیست که شما در کجای این سرزمین پهناور باشید، جهت دریافت مشاوره حقوقی تلفنی با کیفیت کافیست با شماره های وکیل دادگستری تماس گرفته و مشاوره حقوقی تلفنی را با بهترین کیفیت دریافت نمایید. وکیل پایه یک دادگستری با تجربه موفق در پرونده های مطروحه در محاکم قضائی، بهترین مشاوره حقوقی را به شما ارائه خواهد داد. 

انواع مشاوره حقوقی تلفنی

  • مشاوره حقوقی تلفنی طلاق
  • مشاوره حقوقی تلفنی طلاق توافقی
  • مشاوره حقوقی تلفنی دعاوی ملکی
  • مشاوره حقوقی تلفنی دعاوی حقوقی
  • مشاوره حقوقی تلفنی دعاوی کیفری
  • مشاوره حقوقی تلفنی ارثیه
  • مشاوره حقوقی تلفنی مطالبه وجه
  • مشاوره حقوقی تلفنی دعاوی خانواده

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی 


هزینه مشاوره حقوقی تلفنی در سال 1402 به شرح ذیل می باشد که کاربران عزیز می توانند با اگاهی از زمان و هزینه مشاوره حقوقی تلفنی و پرداخت هزینه از درگاه موجود در وب سایت حقوقی از خدمات مشاوره بهره مند شوند:
45دقیقه مشاوره حقوقی تلفنی سیصد هزار تومان

مشاوره حقوقی تلفنی چه مزایایی دارد؟

  • رزرو سریعترین وقت مشاوره حقوقی و رسیدن به تمام سوالات حقوقی در اسرع وقت
  • مشاوره حقوقی تلفنی فقط با وکیل پایه یک باتجربه
  • هزینه مقرون به صرفه نسبت به مشاوره حقوقی حضوری
  • امکان مشاوره حقوقی حتی در روزهای تعطیل و یا ساعات غیر اداری
  • امکان ارسال مدارک از طریق واتس اپ برای بررسی وکیل قبل از انجام مشاوره

حال که تصمیم خود را مبنی بر دریافت مشاوره حقوقی تلفنی گرفته اید می توانید با کلیک یر روی دکمه پرداخت آنلاین که در پایین این صفحه قرار دارد هزینه مشاوره را بصورت آنلاین و خیلی سریع پرداخت کنید، شما می توانید بعد از اتمام پروسه پرداخت با شماره همراه 09123666928 خانم پارسا وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید و زمان مشاوره تلفنی را هماهنگ کنید.

مشاوره حقوقی تلفنی به هموطنان خارج از کشور

ارائه مشاوره حقوقی تلفنی به هموطنان خارج از کشور از خدمات مهم دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری می باشد. هموطنان خارج از کشور چنانچه نیاز به دریافت مشاوره حقوقی تلفنی در تمامی زمینه های حقوقی از قبیل: دعاوی خانواده، دعاوی کیفری، دعاوی حقوقی، دعاوی ملکی، ارثیه و مطالبه وجه و ... می توانند جهت دریافت مشاوره تلفنی بعد از پرداخت حق مشاوره حقوقی از طریق واتس اپ شماره 00989123666928 خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک پیام داده و زمان مشاوره حقوقی بصورت آنلاین و واتس اپ را هماهنگ کنند. ما همواره افتخار وکالت ایرانیان مقیم خارج از کشور را داشته ایم و بابت این حس اعتماد هموطنان سراسر دنیا به خود می بالیم. با خیالی آسوده و در اسرع وقت مشاوره حقوقی تلفنی خود را دریافت نمایید. 

نکته مهم

لازم بذکر است در بسیاری موارد قبل از تماس، وکیل مدارک حقوقی شما را دریافت کرده و با مطالعه دقیق وبررسی جوانب پرونده ، مشاوره حقوقی را ارائه می دهد که با توجه به این امر کیفیت مشاوره حقوقی حضوری و مشاوره تلفنی یکسان می باشد.



توجه:
لطفا تمامی فیلدها را با دقت پر کنید.
بعد از واریز وجه با ارائه کد پیگیری ، جهت مشاوره حقوقی با خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری تماس بگیرید.

مشاوره حقوقی تلفنیساعت تماس: 9صبح تا 8شب

02188554580


09123666928

برای پرداخت، روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره حقوقی

بازدید 3231 دفعه