09123666928

تلفن تماس با وکیل

09123666928

تلفن تماس با وکیل

10:00 تا 20:00

ساعت پاسخگویی

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل باتجربه

جهت درک بهتر لزوم مشاوره حقوقی حضوری به طرح یک مثال می پردازیم، 

مشاوره حقوقی حضوری، یکی از روش‌های ارائه خدمات حقوقی به مشتریان است که در آن، مشتری با وکیل یا مشاور حقوقی در یک محیط حضوری ملاقات می‌کند و در مورد مسائل حقوقی خود با او مشورت می‌کند. این روش ارتباطی، برخلاف مشاوره حقوقی آنلاین، به مراجعین امکان می‌دهد تا با وکیل یا مشاور حقوقی در مورد مسائل حقوقی خود به صورت مستقیم و در دفتر حقوقی به مشاوره بپردازند. مزیت اصلی مشاوره حقوقی حضوری، این است که در این روش، شما می‌توانید با وکیل یا مشاور حقوقی خود در مورد مسائل حقوقی خود به صورت جزئی‌تر و با جزئیات بیشتری صحبت کنید و از طریق بحث و تبادل نظر، راه‌حل‌های مناسبی برای مشکلات حقوقی خود پیدا کنید. همچنین، در مشاوره حقوقی حضوری، وکیل یا مشاور حقوقی شما می‌تواند به شما راهنمایی دقیق‌تری در مورد نحوه رفع مشکلات حقوقی خود بدهد و در صورت نیاز، وکالت پرونده شما را برای مراجعه به دادگاه‌ها و پیگیری آن، اخذ نماید. همانطور که شخص بیمار جهت بررسی و تشخیص صحیح بیماری خود نیاز به مراجعه حضوری به پزشک متخصص را دارد افرادی که دچار مساله حقوقی شده اند نیاز مبرم به وکیل متخصص را خواهند داشت تا با بررسی دقیق و متخصصانه مشکل حقوقی خود ابتدا دریابند کده آیا امکان پیگیری حقوقی مساله خود را خواهند داشت و سپس مشخص نمایند که به کدام مرجع مراجعه نمایند. در مشاوره حقوقی حضوری شخص امکان بررسی زوایای دقیق مشکل حقوقی را دارا خواهد بود و چه بسا شخص مراجعه کننده پرونده خود را به شخص وکیل سپرده و وکیل مزبور با اطلاعاتی که در جلسه مشاوره داشته امکان تنطیم دادخواست به نحو صحیح و تشکیل پرونده را خواهد داشت.

مشاوره حقوقی با کیفیت با وکیل پایه یک

به پاسخ سوالات حقوقی خود را در یک جلسه مشاوره حقوقی حضوری و یا مشاوره حقوقی تلفنی با یک وکیل یوسف اباد و مشاور حقوقی با تجربه دست پیدا کنید.جلسه ای حضوری بین وکیل و موکل جهت مشاوره یک موضوع حقوقی تا توجیه کامل مراجعه کننده در مورد مشکل حقوقی خود، و دریافت راه کارهای اصولی در راستای احقاق حق و رسیدن به نتیجه مطلوب در پرونده های قضایی. مشاوره حضوری همچنین می تواند برای انواع خاصی از مسائل حقوقی که نیاز به بحث و تحلیل دقیق تری دارند، موثرتر باشد. به عنوان مثال، اگر با یک قرارداد پیچیده یا اختلاف با طرف دیگری سروکار دارید، ممکن است مفیدتر باشد که شخصاً با وکیل خود ملاقات کنید تا بتوانید اسناد را با هم بررسی کنید و در مورد جزئیات پرونده خود صحبت کنید.

مشاور حقوقی کیست؟

فرد حقوقی مثل وکیل که، به کلیه امور کیفری، حقوقی، خانواده، آیین‌نامه‌ها، قوانین، آرای وحدت رویه قضایی به‌خوبی آشنایی و آگاه می باشد. البته در بسیاری از موسسات از دانش اموخته حقوق، نه وکیل جهت مشاوره حقوقی استفاده می شود که برخلاف بسیاری از موسسات حقوقی، در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری مشاوره حقوقی فقط توسط وکلای پایه یک انجام می شود.

مشاوره حقوقی توسط وکیل پایه یک باتجربه در تمامی زمینه های حقوقی صور می پذیرد، تا مراجعین گرامی با خیالی آسوده و در کمال آرامش به پاسخ سوالات حقوقی خود برسند.

چنانچه به دنبال یک وکیل خوب و باتجربه برای دریافت مشاوره حقوقی حضوری هستید، باید انتخاب شما یک وکیل متخصص باشد و به دنبال وکیل متخصص در زمینه ای باشید که دعاوی و یا مشاوره حقوقی در آن مورد نیاز است. به عنوان مثال، اگر برای یک پرونده خانواده به مشاوره حقوقی نیاز دارید، بهتر است به دنبال یک وکیل متخصص در دعاوی خانواده باشید. مشاوره حقوقی یکی از بهترین راه ها برای ارزیابی اعتبار یک وکیل و میزان تجربه و علم حقوقی برای ارجاع رونده و پیگیری آن می باشد. در طول مشاوره، می توانید سوالاتی در مورد تجربه، میزان موفقیت و رویکرد آنها به پرونده خود بپرسید. همچنین می‌توانید از مهارت‌های ارتباطی آنها و اینکه آیا در کار با آنها احساس راحتی می‌کنید، احساس کنید. شما باید وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه ای که پرونده به آن مربوط می شود، متخصص، قابل اعتماد و با تجربه باشد، که شهرت خوبی داشته باشد و نیازهای موکل را درک کند و در راستای حقوق موکلین گام محکمی بردارد.

به طور کلی، باید به دنبال وکیلی باشید که در زمینه ای که پرونده به آن مربوط می شود، متخصص، قابل اعتماد و با تجربه باشد و از مهارت های ارتباطی، مذاکره و تحلیل حقوقی خوبی برخوردار باشد. شما همچنین باید با وکیل انتخاب شده احساس راحتی کنید، سازگاری شخصیتی داشته باشید و به توانایی خود برای نمایندگی مؤثر منافع اطمینان داشته باشید.

وکیل باید بتواند اهداف موکل را درک کند و او را در مسیر درست هدایت کند.

به طور کلی، باید به دنبال وکیلی باشید که در زمینه ای که پرونده به آن مربوط می شود، متخصص، قابل اعتماد و با تجربه باشد و از مهارت های ارتباطی، مذاکره و تحلیل حقوقی خوبی برخوردار باشد. شما همچنین باید با وکیل انتخاب شده احساس راحتی کنید، سازگاری شخصیتی داشته باشید و به توانایی خود برای نمایندگی مؤثر منافع اطمینان داشته باشید.

تعرفه خدمات مشاوره حقوقی حضوری

تصویر شرح کامل چگونگی مشاوره حقوقی حضوری

در پاسخ به سوال در مورد تعرفه خدمات مشاوره حقوقی حضوری شاید بسیاری از افراد در جستجوی مشاوره حقوقی رایگان باشند، و بدنبال وکیل و یا مشاورین حقوقی باشند که بصورت رایگان مشاوره بدهند اما آیا با توجه به حساسی موضوعات حقوقی، وکلا می توانند بدون صرف وقت به مطالعه و دقت در پرونده حقوقی مراجعین بپردازند؟ پاسخ بخ یک سوال حقوقی بصور رایگان امکان پذیر است اما مشاوره کامل نیاز به زمان بیشری دارد تا وکیل بتواند با شنیدن کامل صحبت های موکل و مطالعه پرونده بهترین مشاوره و راهکار حقوقی را ارائه دهد. همان طور که در بخش‌های قبل ذکر شد، مشاوره حقوقی رایگان بیشتر به صورت تلفنی و یا آنلاین و برای سوالات ساده مناسب است.

در صورتی که در محاکم قضایی دارای پرونده های قضایی می باشید بدنبال وکیل پایه یک دادگستری باتجربه باشید تا با هزینه ای کم به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنید.

حال باید بدانیم که تعرفه مشاوره حقوقی با یک وکیل به چه صورت محاسبه می شود؟

تعرفه خدمات مشاوره حقوقی حضوری با توجه به سابقه و تجربه وکیل، موضوع پرونده و زمان مشاوره متفاوت است. به همین جهت حق المشاوره بصورت توافقی بوده و نرخ مشاوره حقوقی در دفتر وکالت قبل از انجام مشاوره به موکل ویا مراجعین اعلام می شود.

اما اگر با وجه به مشغله های کاری این روزها فرصت حضور در دفتر وکالت جهت مشاوره ندارید، می توانید از طریق تماس با شماره 09123666928 از مشاوره حقوقی تلفنی بهره مند شوید.

لطفا قبل از مراجعه نکات زیر را رعایت نمایید

  • در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل دادگستری در تهران و کرج مشاوره حقوقی صرفا با تعیین وقت قبلی انجام می شود، پیش از مراجعه حتما وقت مشاوره خود را رزرو نمایید.
  • لطفاً در جلسه مشاوره حضوری، تمامی مدارک و مستندات به همراه ‌کارت ملی یا مدارک هویتی خود را همراه داشته باشید.
  • در جلسه مشاوره حقوقی حضوری توجه داشته باشید که صرفاً به موضوع اصلی پرونده پرداخته می‌شود و لطفاً از طرح مسائلی که ارتباطی به موضوع پرونده ندارد اجتناب نمایید.
  • در مشاوره حقوقی حضوری بدوا موضوع موردنظر از سوی متقاضی مطرح می‌شود و وکیل دادگستری نسبت به بررسی مدارک و مستندات ارائه‌شده از سوی متقاضی اقدام می‌نماید .

اگر جهت حل مشکل حقوقی و یا دریافت مشاوره حقوقی حضوری، نیاز به وکیل پایه یک دادگستری دارید می توانید با شماره های زیر جهت دریافت وقت مشاوره حقوقی تماس بگیرید.

تصویر ازمشاوره حقوقی حضوری و راههای دریافت آن

حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری

ساعت تماس: 9صبح تا 8شب

 02188554580

 09123666928

 

بازدید 2644 دفعه