• تماس با وکیل: 09123666928 ساعت پاسخگویی 10:00 تا 20:00
  • [email protected]

برای تنظیم لایحه با ما تماس بگیرید

09123666928

تماس با ما

    تنظیم لایحه و دادخواست آنلاین

    بله تمامی لوایح توسط خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری با سابقه نزدیک به دو دهه وکالت تهیه و تنظیم می شوند.

    تنظیم لایحه در تمامی دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده و ملکی توسط وکیل متخصص انجام می شود.

    برای تنظیم لایحه می توانید به صورت حضوری و آنلاین(واتساپ، تلگرام، بله، ایتا) و تماس با شماره 09123666928 اقدام نمایید.

    لایحه چیست؟

    لایحه، در حقوق، به معنی یک نوع اظهارنامه یا درخواست رسمی است که توسط یک طرف دادگاه به دیگری ارائه می‌شود. این درخواست معمولاً شامل جزئیاتی در مورد ادعاهایی است که طرف مدعی برای آغاز یک دعوی قضایی مطرح می‌کند. لایحه‌ها می‌توانند شامل ادعاهای مالی، ادعاهای حقوقی یا حتی درخواست‌هایی برای اقدامات قضایی خاص باشند.

    لایحه دفاعیه

    لایحه دفاعیه یکی از انواع لایحه است که در آن مدعی‌التقاضا در پاسخ به ادعاهای مطروحه توسط طرف مخالف، دفاعات و استدلال‌های خود را ارائه می‌دهد. این نوع لایحه معمولاً شامل توضیحاتی در مورد دلایلی است که به دلیل آن‌ها، مدعی‌التقاضا ادعاهای مطروحه توسط طرف مخالف را رد می‌کند. لایحه دفاعیه می‌تواند شامل ادعاهای مستقل نیز باشد که در آن‌ها مدعی‌التقاضا خود ادعاهایی را علیه طرف مخالف مطرح می‌کند.

    انواع لایحه

    لایحه آنلاین

    لایحه‌ها در انواع مختلفی وجود دارند، بسته به نوع دعوای قضایی و موضوعی که در آن مطرح شده است. برخی از انواع لایحه عبارتند از: لایحه ادعا: این نوع لایحه توسط طرف مدعی برای آغاز یک دعوی قضایی ارائه می‌شود. این لایحه معمولاً شامل جزئیاتی در مورد ادعاهایی است که طرف مدعی مطرح می‌کند. لایحه دفاعیه: این نوع لایحه توسط طرف مدعی‌التقاضا در پاسخ به لایحه ادعا ارائه می‌شود. در این لایحه، مدعی‌التقاضا دفاعات و استدلال‌های خود را ارائه می‌دهد. لایحه جوابیه: این نوع لایحه توسط طرف مدعی در پاسخ به لایحه دفاعیه ارائه می‌شود. در این لایحه، مدعی استدلال‌های خود را در مقابل دفاعات و استدلال‌های مدعی‌التقاضا ارائه می‌دهد. لایحه‌ها نقش مهمی در فرآیند قضایی دارند. آن‌ها ابزاری هستند که به طرفین دعوا اجازه می‌دهند تا ادعاها، دفاعات و استدلال‌های خود را به صورت رسمی و مرتب ارائه دهند. این امر به دادگاه کمک می‌کند تا یک تصمیم عادلانه و مبتنی بر حقوق و اصول قانونی بگیرد. در نهایت، لایحه یکی از ابزارهای حقوقی مهم است که به طرفین دعوا اجازه می‌دهد تا نظرات، ادعاها و دفاعات خود را به صورت رسمی و مرتب ارائه دهند. این امر به دادگاه کمک می‌کند تا یک تصمیم عادلانه و مبتنی بر حقوق و اصول قانونی بگیرد.

    تنظیم لایحه

    لایحه چیست
    • راهکار مطمئن و سریع
    • هزینه به صرفه

    تنظیم لایحه آنلاین

    تنظیم لایحه در این بخش با مفهوم کلی این اصطلاحات آشنا می شویم، لایحه، در اصطلاح حقوقی به یک نامه حقوقی گفته می شود که فردی که با مشکل حقوقی مواجه شده جهت تشریح ادعا و ادله خود به مرجع قضایی ارائه می‌کند و از لایحه برای شرح ماوقع پرونده و یا در دفاع از حقانیت خود و یا نفی اظهارات طرف مقابل استفاده می‌کند. لایحه به قدری پراهمیت است که چنانچه در تنظیم لایحه دقت نشود و دارای اشتباهاتی باشد و یا مواردی خلاف مصلحت فرد ذکر شود، فرد را بسیار متضرر و در پرونده حقوقی با شکست مواجه خواهد کرد. پس از ثبت دادخواست و ارجاع پرونده به مرجع قضایی، طرفین دعوی بارها و بارها نیاز به لایحه خواهند داشت، تا با تنظیم لایحه و ارائه آن به قضات از حق خود دفاع کنند. بطورکلی هر لایحه از چند بخش تشکیل می شود:
    قسمت اول هر لایحه، مقدمه نام دارد که در آن باید دلیل اصلی تنظیم لایحه در آن ذکر شود. به طور مثال لایحه اعتراض تجدید نظر به پرونده شماره ...... و یا لایحه درخواست استماع شهادت شهود و ....
    قسمت دوم، بدنه اصلی لایحه است که در آن شرح ماوقع بر مبنای موضوع اصلی لایحه به همراه مستندات و مواد قانونی ذکر می‌گردد. چنانچه لایحه در جهت اعتراض به موارد ادعایی طرف مقابل باشد، باید با ذکر دقیق ادعا، پاسخ شفاف به آن داده شود.
    و در آخر، نتیجه گیری و درخواست فرد از مرجع قضایی براساس متن لایحه است.

    • قیمت مناسب
    • تحویل سریع
    • آنلاین و حضوری
    • امکان ویرایش

    متخصص لایحه نویسی

    layehe-online-parsalaw

    همانطور که گفته شد لایحه در راستای احقاق حق افراد در محاکم قضائی و دفاع در برابر قاضی رسیدگی کننده به کار برده می شود و یک امر بسیار ضروری می باشد تا با یک دفاعیه کامل حقی از شخص تضییع نشود تنظیم لایحه آنلاین توسط یک متخصص حقوقی و یا وکیل پایه یک دادگستری انجام می شود و با جستجوی لایحه مناسب دعاوی حقوقی جهت ارائه به محاکم قضائی قطعا فرد به نتیجه درستی نخواهد رسید، پس بهتر است این امر به یک وکیل کاردان سپرده شود. افرادی که برای تنظیم لایحه آنلاین با وکیل تماس می گیرند این تصمیم را بهترین راه به منظور مواجهه با پیچیدگی‌های حقوقی در لایحه نویسی می‌دانند، هر چند افراد دیگر بر این باور هستند که خودشان می توانند لایحه بنویسند که قطعا در امر حقوقی و در دفاع از حق خود متضرر خواهند شد. زیرا لایحه نویسی از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است و فردی که لایحه می‌نویسد باید ضمن داشتن مهارت لازم به خوبی با این فن آشنایی داشته باشد. در دفتر وکالت حمیرا پارسا، وکیل دادگستری با اتکا به تجربه چندین ساله در امر وکالت و امور حقوقی، لایحه کامل و مثمرثمر تنظیم و ارائه خواهد کرد. در صورتی که لایحه نویسی خود را به افرادی غیر حقوقی واگذار می‌کنید، باید این را بدانید که حتی افرادی که از قلم خوب و توانایی‌های و مهارت های نوشتاری بالایی برخوردار هستند، حتما لایحه نویس خوبی نخواهند بود. این کار به مطالعات خاص و فن به خصوصی نیاز دارد. پس بهتر است کار را به کاردانش بسپارید تا در ادامه روند شکایت با مشکلات مختلف مواجه نشوید.

    تنظیم لایحه

    دادخواست چیست و چه معنی و مفهومی دارد؟ این گونه تعریف می کنیم که دادخواست در حقوق، به معنای یک درخواست نوشته شده برای ارائه جهت دادخواهی و یا احقاق حق و یا اثبات موضوعی مبتنی بر قانون در محاکم قضائی است. فردی که یک دادخواست حقوقی ثبت می‌کند، در واقع به دنبال گرفتن حق خود از فرد یا گروهی از افراد به شیوه قانونی است. بنابراین، رکن اساسی تنظیم دادخواست آنلاین آن است که درخواست ارائه شده کاملا منطقی و دارای منشا قانونی باشد. در غیر این صورت، به احتمال زیاد دعوی حقوقی رد شده و یا نهایتا خروجی مورد انتظار را نخواهد داشت.
    دادخواست از چند رکن اساسی تشکیل شده است که حمیرا پارسا وکیل دادگستری و مشاوره حقوقی چنین شرح میدهد:
    خواهان:
    فردی است که دادخواست را ثبت می‌کند. در واقع، شخصی که ادعایی حقوقی دارد و می‌خواهد حقی را از فرد یا گروه از افراد بگیرد. خواهان می‌توان شخص حقیقی، حقوقی و یا نهاد عمومی باشد.
    خوانده:
    فرد یا گروه از افراد هستند که باید در برابر ادعای خواهان از خود دفاع کنند.
    وکیل:
    چنانچه خواهان از وکیل در پرونده خود استفاده نماید، نام وی در این بخش درج می‌گردد.
    موضوع خواسته:
    عناوین ادعایی خواهان به صورت خلاصه در این بخش قید می‌شود. به طور مثال در یک دادخواست وصول چک، موضوع خواسته عبارتند از مطالبه وجه چک، خسارت تاخیر تادیه و خسارات قانون, هزینه دادرسی و ... می‌باشد.
    دلایل و منضمات:
    خواهان می‌بایست ادعای خود را بر مبنای ادله مشخص بیان کند که در این قسمت، نام ادله و مدارک قید می‌شود.
    شرح دادخواست:
    قسمت اصلی هر دادخواست، شرح آن است. در این بخش، فرد باید توضیح مشخصی از ادعای خود به همراه مستندات بیان کند و درخواست خود را به صورت واضح و براساس مواد قانونی ارائه نماید.
    نحوه تنظیم دادخواست و لایحه یک دادخواست حقوقی و یا لایحه دفاعیه برای آن که بتواند ضامن حق خواهان باشد، باید اصولی در آن رعایت گردد. بسیاری از دادخواست‌ ها و لوایح به دلیل عدم رعایت همین اصول در همان مرحله اول دادرسی رد می‌شوند. لایحه نویس پیش از تنظیم لایحه باید بداند که پرونده در چه مرحله‌ای قرار دارد و لایحه را با توجه به مراحل قانونی که تا کنون طی شده است، تنظیم نماید.
    تنظیم دادخواست و یا تنظیم لایحه خوب باید شرایط زیر را داشته باشد:
    تنظیم دادخواست باید به گونه‌ای انجام شود که در آن به مواد قانونی استناد گردد. در واقع ادعای خواهان، باید براساس قانون باشد. در یک دادخواست و یا لایحه نیز موضوع خواسته باید کلا روشن و شفاف باشد. مختصر و مفید بودن، یکی از اصول اساسی در تنظیم دادخواست است. از ارائه مطالب پراکنده و غیرمرتبط باید شدیدا اجتناب شود. اطلاعات خوانده پرونده در تنظیم دادخواست باید به طور دقیق وارد شود. در غیر این صورت، زمان دادرسی پرونده بسیار طولانی خواهد شد. در تنظیم دادخواست و نیز تنظیم لایحه، حتما از لحن کاملا محترمانه و رسمی استفاده کنید.

    تنظیم دادخواست و لایحه توسط وکیل
    حمیرا پارسا وکیل دادگستری با توجه به تخصصی بودن تنظیم دادخواست و یا تنظیم لایحه دفاعیه با بررسی ادله و مستندات مراجعین با اگاهی و تجربه حقوقی اقدام به تنظیم دادخواست و لایحه می نماید. زیرا این امر حقوقی هم مانند تمامی مشاغل دیگر دارای پیچیدگی و حساسیت های زیادی می باشد و کوچکترین اشتباه باعث متضرر شدن و عدم دستیابی افراد به حق و حقوق خود در محاکم قضایی می شود،نگارش یک دادخواست باید طبق اصول از قبل تعیین شده انجام پذیرد. آگاهی از این اصول و قواعد به خصوص به دلیل گستردگی موضوعات، برای عامه مردم که تحصیلات حقوقی ندارند، کاری بسیار سخت و دشوار است. به همین جهت، برای انجام این امر بهتر است از وکیل متخصص یا کارشناس حقوقی با تجربه در امر تنظیم دادخواست بهره بگیرند تا از نتایج مثبت از جمله هرگونه سردرگمی و دغدغه ناشی از پرونده و کوتاه تر شدن روند دادرسی، کاهش هزینه ها و خسارات احتمالی،شانس برنده شدن در پرونده حقوقی بهره مند شوند. با توجه به مشغله های زیاد در زندگی روزمره بسیاری از کسب و کارها، بر آن شدند تا خدمات خود را به صورت آنلاین هم ارائه دهند. برخی از وکلای دادگستری و یا موسسات حقوقی هم جهت خدمات حقوقی نیز از این امر پیروی کردند. ارائه خدمات حقوقی آنلاین هم با استقبال کثیری از افراد مواجه شد زیرا دریافت آنلاین خدمات حقوقی موجب صرفه جویی در زمان و وقت، زمان تفکر کافی برای ارائه ادله دفاعی و مستندات و... می شود. این خدمات آنلاین اعم از تنظیم دادخواست، تنظیم لایحه توسط دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل و مشاوره حقوقی از طریق اینستاگرام، واتساپ و تلگرام ارائه می شود.

    تنظیم دادخواست آنلاین

    هزینه لایحه نویسی توسط وکیل
    هزینه لایحه
    براورد هزینه نگارش دادخواست و یا لایحه توسط وکیل با توجه به نوع دعاوی، و هچنین بر اساس مدارک و مستندات موکل و یا نوع خواسته و حجم پرونده ارزیابی می شود. جهت اطلاع از هزینه لایحه نویسی توسط وکیل قبل از هر اقدامی با ما تماس بگیرید، تا با بررسی درخواست شما هزینه لایحه نویسی توسط وکیل به شما اعلام شود.
    جهت دریافت هرگونه خدمات حقوقی آنلاین با شماره های ذیل تماس بگیرید:
    02188554580
    09123666928