• تماس با وکیل: 09123666928 ساعت پاسخگویی 10:00 تا 20:00
  • [email protected]

اگر به تنظیم قرارداد نیاز دارید با ما تماس بگیرید

02188554580

تماس با ما

    services04

    تنظیم قرارداد

    در دنیای پیچیده و پر از تغییرات امروز، تنظیم یک قرارداد حقوقی قوی و دقیق می‌تواند تفاوت بزرگی در موفقیت یا شکست یک توافق باشد. در این مطلب، با اصول و مراحل تنظیم یک قرارداد حقوقی آشنا می‌شوید که نه تنها از حقوق شما محافظت می‌کند، بلکه به شما اطمینان می‌دهد که تمام جوانب قانونی را رعایت کرده‌اید. تنظیم قرارداد کاملا تخصصی است و نگارش تمامی قرارداد‌ها، بدور از هرگونه چالش و موضوعی، تابع اصولی و مقرراتی است. تنظیم قرارداد و نگارش اصولی باید توسط وکیل پایه یک دادگستری متخصص صورت پذیرد. در نگارش و تنظیم قرارداد باید توجه داشت که عبارات قرارداد باید صریح و واضح باشند، به گونه‌ ای که امکان چندین برداشت مختلف از یک عبارت نباشد. قراردادها حداقل از دو طرف تشکیل می‌ شود که هر طرف ممکن است یک شخص یا چند شخص را باشند. قراردادهای حقوقی اسناد مهمی هستند که روابط و تعهدات بین افراد یا شرکت‌ها را به صورت قانونی مشخص می‌کنند. در همه قرارداد‌ها هر یک از طرفین تعهدات و تکالیفی بر عهده دارند که باید دقیق، واضح و بدون هر گونه ابهامی بوده و به همراه ضمانت عدم اجرای آن به صورت مجزا برای هر یک از طرفین قرارداد، قید شود. این اسناد باید به گونه‌ای تنظیم شوند که تمامی جوانب موضوع قرارداد را پوشش دهند و هیچ نقطه مبهمی باقی نگذارند.

    • مشاوره حقوقی تنظیم قرارداد

      پیش از تنظیم قرارداد مشاوره حقوقی ارائه می دهیم.

    • تنظیم قرارداد تخصصی

      تنظیم قرارداد بصورت کاملا تخصصی توسط وکیل دادگستری متخصص

    برای تنظیم قرارداد چرا ما؟

    ابتدا تمامی اطلاعات لازم از مشتری دریافت می شود و سپس اقدام به تنظیم قرارداد بصورت پیش‌نویس می نماییم. پیش نویس اولیه را برای مشتری ارسال می‌گردد. مشتری با مطالعه دقیق چنانچه هرگونه نظری داشته باشد به وکیل مربوطه اعلام نموده و در ادامه وکیل متخصص تنظیم قرارداد اقدام به نگارش نهایی قرارداد می نماید. وکیل تنظیم قرارداد کلیه مراحل مذاکره و اصلاح احتمالی پیش نویس و نهایی نمودن آن را با مراجعین محترم پیش خواهند برد.

    • نتایج 100% بهتر
    • ایده های ارزشمند
    • بودجه مناسب
    • رضایت مشتریان

    تنظیم قرارداد بصورت تخصصی

    تنظیم یک قرارداد حقوقی معتبر و دقیق نیازمند دانش و تجربه حقوقی است. با رعایت مراحل و اصول ذکر شده، می‌توانید از صحت و قانونی بودن قرارداد خود اطمینان حاصل کنید و از بروز هرگونه اختلاف یا مشکل در آینده جلوگیری کنید. همیشه به یاد داشته باشید که مطالعه دقیق و مشورت با یک وکیل متخصص می‌تواند از بسیاری از مشکلات احتمالی پیشگیری کند. با رعایت اصول و مراحل تنظیم قرارداد حقوقی، شما می‌توانید از حقوق خود محافظت کنید و از تمامی جوانب قانونی اطمینان حاصل کنید.
    چنانچه به یک قرارداد با نگارش تخصصی و رعایت کلیه قوانین حقوقی نیازمندید، ما در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری آماده ارائه خدمات می باشیم.

    یکی از اصول مهم در دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری در این است که پیش از هر چیزی منافع مشتریان را در نظر می گیرد، این اصل و پایداری بر چنین اصولی موجب شده است تا اعتماد مشتریان جلب شود پس مطمئن باشید که وکیل متخصص را انتخاب کرده اید تا تجربه ای عالی از تنظیم قرارداد تخصصی را به همراه داشته باشید. ما در دفتر وکالت این اطمینان را می دهیم که علاوه بر داشتن دانش فنی، اخلاق حرفه ای را نیز رعایت نموده و قرارداد شما به نحو احسن تنظیم و نگارش خواهد شد.

    به هیچ وجه بدون آگاهی و علم حقوقی اقدام به تنظیم قرارداد ننمایید.