09123666928

تلفن تماس با وکیل

09123666928

تلفن تماس با وکیل

10:00 تا 20:00

ساعت پاسخگویی

وکیل پایه یک دادگستری با تجربه

امتیاز شما به این مطلب
(19 رای‌ها)

وکیل باتجربه

اینجانب حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری با تجربه موفق در زمینه پرونده های حقوقی ، کیفری ، خانوادگی در خدمت شما عزیزان می باشم. این اعتماد شما بوده که با پیگیری مستمر پرونده های حقوقی شما توانسته ام به بهترین شکل ممکن در احقاق حقوق شما موکلین عزیز قدم بردارم. به عنوان وکیل پایه یک دادگستری امیدوارم که با رعایت تمامی اصول حقوقی و عدم اعتماد بیجا مانع از وقوع مشکلات حقوقی شوید.

در مورد وکیل پایه یک دادگستری با تجربه

وکیل پایه یک دادگستری با تجربه  فردی می باشد که از جانب شخصی دیگر چه حقوقی و چه حقیقی با عقد وکالت جهت انجام امور کاری برگزیده شود. باید به این نکته توجه کرد که وکالت عقد جایزی می باشد که باید در چارچوب مقررات، قرارداد عقد نمایند که طرفین عقد قرارداد وکیل و موکل می باشند. وکیل پایه یک دادگستری باتجربه با اتکا به دانش و توانایی های حقوقی با بررسی شواهد و مستندات موکلین خود راهکارهای لازم جهت ارائه دادخواست، تنظیم لایحه دفاعی و مراجعه به اماکن قضایی را در نظر می گیرد تا بهترین نتیجه ممکن را برای احقاق حق موکلین خود بگیرد.

حال هنگامی که عقد بین وکیل دادگستری و موکل منعقد می شود وکیل می تواند به جای موکل کارهای حقوقی وی را در محاکم قضایی انجام دهد.

وکیل پایه یک دادگستری باتجربه

 ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری

حال پس از اینکه در خصوص وکیل توضیحاتی دادیم لازم است بدانید وکیل پایه یک دادگستری وکیلی است که به کامل ترین درجه وکالت برسد. این شخص باید پس از طی کردن دوره تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا فقه یا همتراز آن در حوزه علمیه، باید بتواند در آزمون کانون وکلای دادگستری که در هر سال یک بار برگزار می‌ شود معدل و تراز مناسب به دست آورد. توجه داشته باشید این رقابت بسیار سنگین و نفس گیر است و در بین رقبای پر شماری صورت گرفته و افراد پس از قبولی در آن می ‌توانند به عنوان کارآموز وکالت، پذیرفته شوند.

پس از پذیرش در این آزمون این افراد باید حدود ۱۸ ماه کارآموزی را طی کرده و بعد از آن در آزمون کتبی و مصاحبه علمی شفاهی که برگزار می شود، شرکت کرده که شخص باید در هر دو این آزمون ها موفق شود. پس از این امر، وکیل پایه یک دادگستری مجاز به حضور در مراسم تحلیف بوده که در اینجا لازم است قبل از شروع به کار، وکیل پایه یک دادگستری در مراسمی پس از طی کردن تشریفات سوگند یاد کرده و به این مرتبه نائل شود.

انتخاب وکیل پایه یک در تهران و شهرستان ها

بهتر آن است که افراد برای رفع مشکلات حقوقی و پروسه های قضائی خود از یک وکیل پایه یک دادگستری باتجربه بهره مند شوند و باید در انتخاب وکیل دقت لازم را به عمل آورند، توجه داشته باشید که اگر چه افرادی که دارای پرونده وکالت پایه یک دادگستری هستند از لحاظ قانونی می‌ توانند در تمامی دعاوی قضایی به شما کمک کنند، اما اگر در خصوص موضوع مهمی قرار است وکیل بگیرید بهتر است به وکلای متخصص مراجعه نمایید. همچنین لازم است بدانید اگر مدرک یا سندی را به وکیل خود دادید حتما رسید دریافت نمایید. این امر موجب می شود که در صورت مفقود شدن اسناد و مدارک به راحتی بتوانید خسارت را دریافت نمایید و یا در صورت نیاز به استرداد مدارک خود بپردازید. همچنین در هنگام انتخاب وکیل دادگستری باید مراقب وکلای متخلف نیز باشید به طوری که لازم است بدانید در همه نهادهای صادر کننده پرونده وکالت، کارهایی جهت رسیدگی به تخلفات وکلا و کارآموزان پیش‌ بینی شده پس لازم است قبل از اینکه وکیل را انتخاب کنید از سایت کانون های وکلا مطمئن شوید که وکیل مورد نظر شما در انجام وکالت تعلیق نشده باشد.

وکیل پایه یک دادگستری

تفاوت وکیل پایه یک دادگستری و وکیل پایه دو

به طور کلی می توان گفت که وکیل پایه یک دادگستری با وکیل پایه دو تفاوت هایی وجود دارد. به طوری که وکلای پای دو تنها حق شرکت در محاکم کیفری که جرم های آن به 10 سال حبس یا شلاق و یا جزای نقدی داشته باشد را دارند و نسبت به وکیل پایه یک دارای اختیارات محدودتری هستند. این وکلا در محاکم حقوقی نیز اختیارات محدودتری داشته به طوری که وکیل پایه دو تنها می تواند در محاکم حقوقی با خواسته کمتر از 500.000.000 ریال قبول وکالت نماید اما وکیل پایه یک دادگستری حق شرکت در تمامی محاکم حقوقی و کیفری را دارند. همانطور که پیشتر هم ذکر شد این وکلا بهترین و مجرب ترین وکلا از نظر تجربه و سلسله مراتب بوده و افراد به راحتی می توانند جهت انجام امور تخصصی از آن ها کمک بگیرند. در این بین خانم حمیرا پارسا از وکلای پایه یک می باشند که می توانند در کلیه امور مربوط به قضا به شما یاری برسانند.

خانم وکیل حمیرا پارسا

حال اگر با وجود آنچه در مورد وکیل پایه یک دادگستری ذکر شد، شما هم قصد کمک گرفتن از وکیل مجرب در خصوص امور مختلف را دارید، لازم است بدانید یکی از مجرب ترین و به نام ترین وکلای پایه یک که مشاوره حقوقی کانون وکلای مرکز نیز می‌ باشد، خانم حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری خانم  بوده که در تهران آماده ارائه خدمات است. این وکیل در دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی چه در تهران و چه در سراسر کشور و حتی برای ایرانیان مقیم خارج از کشور آماده ارائه خدمت رسانی است.

بسیاری از افراد با توجه به موقعیت مکانی و یا محل زندگی خود وکیل خود را انتخاب می کنند بطور مثال وکیل در یوسف اباد یکی از جستجوهای پرشمار افرادی است که مشکل حقوقی دارند و برای حل مشکل حقوقی خود بدنبال وکیل در یوسف اباد هستند. حمیرا پارسا یکی از هزاران نتایج جستجو در گوگل با عنوان وکیل یوسف اباد می باشد که روزانه مراجعین بسیاری از محله یوسف اباد به دفتر وکالت حمیرا پارسا وکیل مراجعه می کنند.

دفتر حقوقی حمیرا پارسا وکیل پایه یک دادگستری آماده اراِئه مشاوره حقوقی رایگان تلفنی و قبول کلیه دعاوی در خدمت شما عزیزان می باشد.


وکیل خوب  وکیل پایه یک  وکیل خوب در تهران   وکیل پایه یک دادگستری   وکیل خوب در کرج   وکیل در یوسف اباد

بازدید 8803 دفعه

نظرات (0)

هنوز نظری ارسال نشده است

  1. بهتر است نام و نظر خود را پارسی تایپ کنید.
پیوست (0 / 3)
انتشار موقعیت

رزرو وقت مشاوره با وکیل پایه یک

در صورتی که مایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک هستید، جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره حقوقی کلیک کنید.